Флеш-моб #ннвк2019, #пнвк2019
Найбільші виробники країни виступають ЗА! заміну податку на прибуток податком на виведений капітал.
Українська бізнес-еліта проявила солідарність в баченні подальшого розвитку економіки держави. Зволікання з прийняттям законопроекту № 8557 про заміну податку на прибуток податком на виведений капітал викликають бурхливе обурення у тих, кого це безпосередньо стосується, і на діяльність кого може вплинути.
Більше двох років законопроект «допрацьовується», однак правки і зміни спрямовані не на захист інтересів бізнесу в Україні, а на дискредитацію базової ідеї. Внесені доповнення обмежуються малим і середнім (-) бізнесом, тоді як на середній і великий бізнес, який є основним джерелом поповнення бюджету в Україні, вони не розраховані.
Проти цього, а також проти того, що законопроект ніяк не включається до порядку денного ВР і виступають підприємці.
«У законопроекту багато прихильників. Це бізнесмени, які розуміють, що таке детінізація, єдині правила гри, спрощення адміністрування та стимулювання інвестицій, – каже власник холдингу «Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський. – Чиновники посилаються на те, що у податкової реформи немає необхідної електоральної бази для реалізації закону! Але це чергова відмовка ».
Бізнес має намір заявити про свою позицію. Але не протестами під Верховною Радою, дорогий публічної рекламою або спалюванням шин в публічних місцях.
«Це не наші методи, – підкреслив бізнесмен Олександр Соколовський. – Але нам важливо, щоб нас побачили і почули! »
Бізнес-еліта закликає всіх, кому не байдуже економічне майбутнє України, взяти участь в флешмобі. Стати учасником акції може будь-яка бізнес структура. Колективу підприємства досить підготувати плакати (як мінімум 9 листочків формату А4) з потрібними посиланнями і зробити фото з ними на тлі виробництва або офісу з вивіскою підприємства. Фотографії повинні потрапити в Фейсбук з хештегом # ннвк2019 і # пнвк2019.
«Ну і не забудьте передати естафету партнерам і друзям-підприємцям, які мріють розвивати бізнес в країні з комфортним бізнес кліматом, – підсумував Олександр Соколовський.
Сам власник «Текстиль-Контакт» передав естафету десяти друзям – В’ячеславу Климову, Дмитру Олійнику, Владиславу Чечоткін, Валерій Пекар, Гарику Корогодський, Геннадію Медведєву, Ігорю Тинному і іншим підприємцям України.
Ініціативу вже підхопили підприємства України, які на корпоративних сторінках в соціальних мережах почали викладати відповідні фото і навіть відео.