Продукція текстильного лідера на «Design Living Tendency-2018»

Виставка «Design Living Tendency» щорічно проходить в Києві восени. Цей захід привертає увагу не тільки українських компаній, які спеціалізуються на виробництві меблів, декору, освітлювального устаткування, домашнього текстилю. Бієнале регулярно викликає широкий інтерес іноземних гостей, які в форматі B2B шукають нові напрямки для інвестицій і збуту власної продукції, приїжджають, щоб особисто поспілкуватися з представниками українського бізнесу.

Нові текстильні тренди в інтер’єрі

У виставці беруть участь близько 400 компаній. Свій стенд презентувала і компанія «Текстиль-Контакт», яка є оператором-лідером текстильного сегменту України. Представляючи свою продукцію на «Design Living Tendency-2018», холдинг зробив акцент на презентації трендових тканин і квітів сезону.

Жвавий інтерес у відвідувачів викликала нова колекція портьєрних та оббивних тканин, головна особливість яких – у складі: мінімальне співвідношення синтетики до натуральних волокон – бавовни і льону. Не залишилися без уваги традиційні велюрові, тюлеві, гардинні тканини, представлені в експозиції в нових відтінках і варіаціях фактур. А глобальне значення фахівці заслужено надали новинкам текстилю для готельно-ресторанного сегменту.

Текстильні новинки для готелів і ресторанів

Компанія «Текстиль-Контакт» розробила нову лінійку продукції. Спеціальні тканини для текстильного оформлення приміщень готелів, ресторанів, lounge зон в громадських місцях додатково оброблені спеціальними просоченнями. Це дозволило досягти високої зносостійкості текстилю, його відмінних пило- та вологовідштовхувальних характеристик і, що особливо важливо, негорючості. Продукти-новинки вже пройшли сертифікацію, що підтверджує заявлені параметри.

«Цьогоріч ми зробили акцент не лише на декоративності продукції, – говорить засновник «Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський. – Безпека та зручність експлуатації інтер’єрів грає не меншу роль в сучасному суспільстві. Тому наші технологи працювали саме в цьому напрямку – об’єднати в одній тканини всі ці властивості».

Ознайомитися з продукцією «Текстиль-Контакт» на виставці «Design Living Tendency-2018» можна, відвідавши стенд компанії. Бієнале триватиме до 20 жовтня.

 

[ux_gallery ids=”268,266,264,262,260,258,256,254″ style=”default” type=”slider” grid=”null” width=”full-width” columns=”1″ animate=”blurIn” slider_bullets=”true” auto_slide=”5000″ image_size=”original”]