«Текстиль-Контакт» в ТОП-20 фірмового рейтингу «ВД»
«Деловая столица» опублікувала щорічний традиційний рейтинг роботодавців України за версією видавництва «Власть Денег».
Список будується з урахуванням досягнень, які вітчизняні компанії зуміли продемонструвати за рік. У конкурсному відборі беруть участь компанії з більш ніж 10-річною історією, які виробляють продукцію масового споживання. Також бренд повинен бути широко відомим в профільному середовищі і займати в сегменті флагманські позиції.
Тільки два десятка кращих з кращих компаній складають список переможців. Назви торгових марок публікуються без ранжування за номерами, оскільки в рейтингу немає 1-го або 20-го місця. Всі компанії – лідери, на яких варто рівнятися, якими можна пишатися.
Експертна комісія оцінювала компанії за:
- інформацією про діяльність компаній з відкритих джерел,
- критеріями, що характеризують умови роботи на цих виробництвах,
- зростанням числа співробітників і середню заробітну плату,
- зацікавленістю керівництва в професійному зростанні співробітників.
Експертами досліджувалися дані, розміщені на сайтах з працевлаштування, відгуки працівників, відомості з соціальних мереж.
У числі переможців компанії «Брокард», «Комфі», «L’Oréal Україна», «МЕТРО Кеш енд Кері», «Нестле», «Нова Пошта», «Текстиль-Контакт».
Засновник «Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський: тендер «Дізнався про цей рейтинг поважного видання випадково зі стрічки новин. Дуже приємно”.
Для «Текстиль-Контакт» потрапляння в 20-ку лідерів – черговий показник того, що стратегія розвитку компанії вірна. Серед тих успіхів, які відзначили експерти “ВД”, це зростання числа співробітників в порівнянні з минулим роком, конкурентоспроможні зарплати, можливості кар’єрного зростання.
«Група компаній пропонує працівникам офіційне працевлаштування, хорошу зарплату, соціальний пакет, – каже директор «Текстиль-Контакт» Олександр Дмитренко, – компанія вітає у співробітників бажання розвиватися, сама організовує курси професійного навчання».
«Ми орієнтовані не тільки на виробництво конкурентоспроможного українського продукту, а й на створення таких умов роботи для співробітників, щоб вони не дивились на європейські ринки праці, – зазначає власник групи« Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський. – тендер Професіонали потрібні Україні. Будемо працювати в цьому напрямку далі».