Які товари українських виробників допоможуть з комфортом «пережити» зиму

Час утеплюватись! З настанням холодів чимало українців замислюються про оновлення гардеробу і зміну домашнього текстилю на «зимовий» варіант. При цьому все більше покупців теплих речей звертають увагу на продукцію вітчизняних виробників. Це обумовлено тим, що останніми роками якість українських товарів значно зросла, а ціна товару значно відрізняється від вартості імпортних аналогів.

Українські фірми, усвідомлюючи силу і роль конкуренції в розвитку, не тільки сертифікують виробництво, але і тісно співпрацюють з дизайнерами, що дозволяє їм заповнювати ринок сучасною, конкурентоспроможної продукцією.

Деякі компанії відмовляються від «сезонності». Їх далекоглядне керівництво прагне урізноманітнити виробничу лінійку, щоб максимально задовольнити потреби ринку.

Прикладом такого підприємства може служити «Текстиль-Контакт». Холдинг має кілька підрозділів з власної спеціалізацією. Тому група компаній забезпечує споживачів виробами одразу з декількох товарних груп.

«ТК-Домашній текстиль» пропонує величезний вибір домашнього текстилю, який допоможе зробити житловий інтер’єр більш «теплим» і затишним. Ковдри, подушки, постільна білизна, скатертини – зимові моделі цих виробів відрізняються високими експлуатаційними властивостями.

«ТК-Спецодяг» шиє і реалізує утеплений робочий спецодяг, одяг для туризму та активного відпочинку. Моделі з непромокної і вітронепроникної тканини гарантують комфортні відчуття на робочому місці, а також під час відпочинку на природі в холодну пору року.

«ТК-Стиль» щорічно випускає колекцію зимового одягу, яка впевнено конкурує на модних показах з моделями іменитих дизайнерів.

«На кожному майданчику ми починали з десятка одиниць товару, – зазначає генеральний директор «Текстиль-Контакт» Олександр Дмитренко, – але купівельні потреби українців швидко змінюються, тому наші підрозділи поступово розширювали асортимент».

«Завдяки багатопрофільністю холдингу і дійсно грамотному підходу до асортиментної лінійки, наші підрозділи своєю продукцією можуть задовольнити потреби широких верств покупців у вихідному, робочому одязі, в домашньому текстилі. Також таке розмаїття напрямків роботи холдингу – відмінний інструмент подальшого розвитку, – каже власник холдингу «Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський, – тендери, виставки, конкурси в різних сегментах легпрому для нас відкриті. А це – нові можливості».