«Політ нормальний!» Як змінити стандарти форми для бортпровідників та налагодити виробничі процеси одразу після військового вторгнення.
Фабрика “TK-Style” – частина торгово-виробничої групи компаній “Текстиль Контакт”. Розміщена фабрика у місті Чернігів.
TK-Style – це 20 років досвіду у пошитті жіночого та чоловічого одягу. За останні 5 років – фабрика успішно пройшла 5 міжнародних аудитів.
Кожного року команда фабрики відвідує міжнародні виставки та є учасниками торгових місій до Європейських країн.
Щороку фабрика відшиває понад 60 тисяч виробів для міжнародних брендів преміум-сегменту, а саме для Faconnable, Courreges, Isabel Marant, Lufthansa, Kate Spade, Tory Burch, Marc Jacobs, Sandro, Aer Lingus, Nespresso та інших… Також, TK-Style відшивали пальто для Нато та куртки для кінної поліції Німеччини.
Команда фабрики – це 150 співробітників. Так було до війни.
А сьогодні, після визволення Чернігова з-під окупації – на фабриці збережена команда на 100%.
«У військовий час в Чернігові склалася дуже важка ситуація. На щастя, фабрика не постраждала під час обстрілів, і змогла відновити роботу вже 26 квітня 2022 року. У травні ми займались тими замовленнями, які у нас були в роботі до повномасштабного вторгнення, а вже в червні змогли залучити нові замовлення. Наприклад, у травні – з Німеччини, у червні – кілька з Франції, і все це – за тендерами! За кілька місяців після відновлення досягли наших звичних показників виробництва – близько 5 000 одиниць на місяць. У цьому я бачу і певну нашу місію як української компанії, яка попри все продовжує працювати і демонструє гарні результати та високу якість.» – розповідає Світлана Титова-Толстик.
TK-Style та авіакомпанія SkyUp співпрацюють вже більше 2-х років. Перше замовлення – це були шкіряні плащі та підстібки до них. Шкіра – це складний матеріал, далеко не кожне виробництво готове взяти таке замовлення у роботу. Але нас нічого не лякає, так як фабрика звикла працювати зі не простими матеріалами.
Особливістю цієї співпраці є те, що одяг бортпровідників є стильним, яскравим, привабливим та гідним фешн-обкладинок.
З початком війни, як тільки фабрика відновила роботу SkyUp зробив нове замовлення – на пошиття жіночих костюмів. Далі замовлення на пошиття фартухів та чоловічої форми. Кожен виріб пройшов шлях від створення лекал, відпрацювання моделі до масового пошиття.
У SkyUp зазначають, що хоча рішення оновити форму під час війни може здаватися не пріоритетним завданням, авіаперевізник хоче підтримати свої екіпажі та українських виробників одягу.
Оновити та осучаснити вигляд бортпровідників компанії SkyUp планують вже до початку осені цього року.
«Сьогодні, швейне виробництво “TK-Style” працює із замовленнями, сировина для яких вже на складі фабрики, та з партнерами – все для того, щоб команда була завантажена роботою на півроку вперед. Для нас це ще одне свідчення того, що ми віримо в Перемогу та крок за кроком йдемо до неї.» – зазначає керівництво фабрики.
SkyUp – зразок авіакомпанії, яка піклується про своїх людей, свою репутацію, свій бренд та в цілому про розвиток. Для команди SkyUp фабрика пошила 4 тисячі 760 виробів, у яких бортпровідниці та бортпровідники виглядають вишукано.
TK-Style – вміє дивувати! Адже з кожним роком команда фабрики реалізовує нові й нові проєкти, замовлення та вражає якістю складних деталізованих виробів. А разом з цим, зникають будь-які запитання, чому бренди преміум-сегменту обирають сучасну швейну фабрику TK-Style для пошиття своїх колекцій одягу.