У Києві відкрилася квест-кімната в музеї компанії «Текстиль-Контакт»
У середу, 12 червня, в Києві до Дня легкої промисловості відкрилася перша в Україні унікальна квест-кімната — «День у музеї».
Новий тематичний ескейп-рум запустили на базі музею компанії «Текстиль-Контакт». В ході гри відвідувачі різного віку вирішують головоломки, шукають підказки для вирішення основного завдання — вихід з кімнати і одночасно детально знайомляться з експозицією музею.
За 24 роки присутності на ринку, команда «Текстиль-Контакт» створила понад 100 музейних експонатів для кімнати. Кожен з них зберігає в собі цікаві історії та легенди.
«Спочатку музей замислювався як об’єкт, орієнтований на потреби внутрішньої комунікації зі співробітниками. Але оскільки інших таких прикладів корпоративних експозицій в легпромі просто немає, вирішили відкрити музей для всіх. А потім і внести елемент гри, перетворивши його в квест-кімнату», — розповів Олександр Соколовський, засновник і глава групи компаній «Текстиль-Контакт».
Надалі, за словами Олександра Соколовського, розглядається ідея масштабування проекту під різні аудиторії — квести для школярів, молоді людей бізнесу і т.д. «Якщо аудиторія проявить інтерес, будемо розвивати», — додав він.
Першими квест-кімнату вже пройшли представники українських медіа. Далі квест «День в музеї» зможе спробувати кожен бажаючий за попереднім записом. Вартість входу символічна — один гудзик.
Оцінити свій рівень і готовність до квест-кімнати, можливо пройшовши невеликий тест —
.
Довідка
За підсумками 2018 року, «Текстиль-Контакт» увійшов до рейтингів «Топ-20 кращих роботодавців року» і «Топ-20 інвесторів України» за версією незалежного видання «Власть денег». У компаніях і на підприємствах холдингу створено сумарно 944 робочих місця. Кожен з працівників — це 140 тис. гривень податкових надходжень до держбюджету за даними минулого року. Загальна сума податків від групи компаній в 2018 році склала 131,5 млн. грн.